Suggestie- en klachtenprocedure

Suggesties en klachten van cliënten kunnen ons als organisatie helpen om onze dienstverlening te verbeteren. Inspraak van cliënten is voor onze organisatie van belang. Suggesties zijn voor ons positieve dingen, klachten zijn een uiting van ongenoegen of ontevredenheid.

 

Gesprek met eigen hulpverlener

We willen u aanraden om in gesprek te gaan met uw eigen hulpverlener wanneer u een pluim wil geven, een idee heeft, of bij een voorval of ontevredenheid.

 

Interne klachtenbemiddeling

Als het niet lukt om hierover in gesprek te gaan of dit niet het gewenste resultaat heeft, kan u een bericht sturen via het suggesties-en klachtenformulier. Dit bericht wordt dan verder opgenomen door de adjunct-directeur van de locatie waar u in begeleiding bent. 

 

Externe klachtenbemiddeling

Voor de externe klachtenbemiddeling van OGGPA (Overlegplatform Geestelijke Gezondheidszorg van de Provincie Antwerpen) kan u contact opnemen met Peter De Clercq, 0485/548.143.